1. Rejestracja on-line zapewnia zdalny wybór terminu wizyty bez konieczności kontaktu z personelem rejestracji. Pamiętaj, że warunkiem odbycia się wizyty jest otrzymanie na emalia wiadomości zwrotnej z potwierdzeniem rezerwacji wizyty u wybranego lekarza. Wyjątek!!! Rejestracja on-line nie dotyczy rejestracji do Poradni Dzieci Zdrowych.
2. Rejestracja telefoniczna rozpoczyna się od godziny 7:00. Proszę pamiętać, że nasz personel dokłada wszelkich starań by odebrać każdy telefon dzieląc czas pomiędzy pacjentów dzwoniących oraz oczekujących przy ladzie recepcyjnej. Udostępniliśmy Państwu pięć kanałów dostępu linii telefonicznej, której numery przedstawiamy poniżej:
41 372 08 72
41 332 71 72
41 332 71 73
41 336 50 01
3. Rejestracja osobista odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19.00.
4. Kontakt drogą elektroniczną: recepta@medica.com.pl.
5. VisiMed – darmowa aplikacja umożliwiająca rejestrację do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, dostęp do informacji o lekach, aptekach znajdujących się w pobliżu. Do pobrania w Sklep Play (telefon z oprogramowaniem android) app store (telefon z oprogramowaniem iOS).
WARUNKI UDZIELANIA TELEPORAD
Definicje:
Teleporady realizowane są telefonicznie bądź w formie wideorozmowy przy użyciu aplikacji Visimed.
Pracownicy rejestracji:
Na teleporadę można umówić się osobiście, telefonicznie, przy użyciu aplikacji Visimed, za pomocą rejestracji on-line dostępnej na stronie internetowej www.medica.com.pl.
Osoby udzielające teleporad wykonują próbę połączenia się z pacjentem telefonicznie bądź przy użyciu aplikacji Visimed w godzinach ustalonych w trakcie rejestracji (prosimy o przyjęcie tolerancji około 15 minut ). W przypadku trzech nieudanych prób kontaktu z pacjentem personel medyczny może zrezygnować z kolejnych prób przeprowadzenia teleporady.
Podczas teleporady lekarz/pielęgniarka/położna potwierdzają tożsamość pacjenta ( na podstawie danych zawartych w dokumentacji pacjenta, deklaracji wyboru, po okazaniu w trakcie wideorozmowy dokumentu powierzającego tożsamość lub w inny dostępny sposób) dokonują stanu pacjenta, ustala czy teleporada jest wystarczająca dla aktualnego problemu zdrowotnego, czy konieczna będzie wizyta osobista, czy inne świadczenie medyczne. Lekarz pierwszego kontaktu nie może, poza kilkoma sytuacjami, narzucić Ci wizyty w formie teleporady. To Ty wybierasz, jaką formę wizyty preferujesz.
Twój lekarz nie może odmówić Ci bezpośredniej wizyty, gdy:
W ramach teleporady możliwe jest wystawianie elektronicznych dokumentów (np. recept, skierowań, zwolnień lekarskich, e-zleceń), a także dokumentów wystawionych w formie papierowej , do odbioru w rejestracji przychodni.
Instrukcje: